Tabara Soarelui – Soare si zapada

Dupa o saptamana intunecoasa, in care am avut parte mai mult de ceata si ninsoare, astazi a aparut in sfarsit soarele pe partiile de la Sinaia 🙂 Am profitat si am schiat cu mult spor, de dimineata pana la inchiderea cablurilor, in Valea Dorului, dar si pe Carp sau pe Papagal!

Ne-am trezit dis de dimineata pentru a profita de ziua frumoasa, asa ca la prima ora eram deja la cabina! Am urcat cu totii la Cota 2000, unde am gasit partiile perfect batute, asa ca in prima parte a zilei am exersat cu spor pe partiilr din Valea Soarelui. La un moment dat a inceput sa se aglomereze, asa ca ne-am refugiat in Valea Calugarului unde am schiat pe traseele de freeride. La pranz ne-am strans la masa, apoi, dupa pranz, am mers in Valea Dorului, unde ne-am jucat in halfpipe, iar la final am facut mai multe coborari spre Cota 1400, pe Carp si Papagal. Seara s-a incheiat cu Povesti si cu un joc de Mafia!

Iata un scurt film si cateva poze de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

One response to “Tabara Soarelui – Soare si zapada”

  1. […] ce ieri am avut parte de o zi plina de soare, astazi s-a intunecat si a batut vantul in Tabara Soarelui! Cum telecabina nu a functionat la […]

    Like

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started