Tabara Soarelui – Ultimele coborari

Tabara Soarelui s-a incheiat! Au fost sase zile pline de schi, in care ne-am bucurat de Soare si de Zapada, ne-am facut prieteni noi si ne-am distrat pe cinste:) Ne-a placut foarte mult ca am schiat mult si ne-am simtit minunat!” ne-au spus copiii la final:)

In ultima zi ne-am trezit din nou de dimineata ca sa putem fi la prima ora pe partie:) Ne-am antrenat in slalom, apoi am participat la concurs de Schi si Snowboard ale carui rezultate le vom urca cat de curand pe siteul competitiei! La final am facut o ultima coborare pe Drumul de Vara.
Si, desi am schiat doar pana la pranz, tot am reusit sa facem 15 coborari:)

In ultimele doua zile de tabara, la activitati au participat si doi copii din Sinaia, prin programul WeCare Zambet pentru toti Copiii Mai multe detalii

Iata pozele din ultima zi:

Foto: Tabere cu Suflet

One response to “Tabara Soarelui – Ultimele coborari”

  1. […] mai multi copii cu situatii financiare speciale din acest oras au schiat cu noi timp de doua zile. Mai multe detalii O alta tabara la care au fost invitati copii cu situatii speciale din Sinaia a fost Academia […]

    Like

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started